Marketing internetowy

Potęga mediów społecznościowych

Social Media od kilku dobrych lat są jednym z najważniejszych elementów marketingu internetowego. Prowadząc biznes, który ma osiągnąć sukces, bez wsparcia mediów społecznościowych skazuje się go na porażkę. Media społecznościowe są już nie tylko miejscem wymiany doświadczeń czy informacji, ale przede wszystkim ciągłym poszerzaniem granic biznesowych. Jednocześnie prowadzenie profili czy stron fanpage w mediach społecznościowych wymaga wiedzy, czasu i umiejętności. Warto powierzyć to zadanie najlepszym specjalistom, czyli naszej firmie.

Prowadzenie fanpage na Facebooku

Dodatkowo: instagram, pinterest

Oferujemy profesjonalne założenie oraz prowadzenie stron fanpage na Facebook’u. Do naszej oferty zalicza się:

  • utworzenie strony firmowej na Facebook’u wraz z oprawą graficzną,
  • regularna aktualizacja wraz z nowościami lub ciekawymi informacjami z życia firmy,
  • ciekawe artykuły i prezentacje marketingowe przyciągające i utrzymujące zainteresowanie klientów

Własny fanpage

Idealna promocja firmy

Własny fanpage może trafić nawet do setek tysięcy użytkowników, co sprzyja:

  • lepszej współpracy i komunikacji z klientami,
  • efektywniejszej i szerszej promocji marki,
  • szybszemu dotarciu do klientów końcowych, dzięki bezpośrednim informacjom oraz ciekawemu przekazowi.

Wesprzemy Twoją firmę poprzez social media

Dotrzesz do nowych odbiorców

Media społecznościowe to nie tylko Facebook, to również inne strony społecznościowe lub portale, które oparte są bezpośrednio na współpracy ze społecznością oraz nieustannym przekazie danych pomiędzy potencjalnie zainteresowanymi użytkownikami. Doskonale znamy siłę tych portali, dlatego prócz potężnego Facebooka zapewniamy:

  • stworzenie i prowadzenie konta na Twitterze, na którym umieszczane będą ciekawe i ważne dla działalności firmy tweety, a także informacje o promocjach lub nowych wydarzeniach w firmie,
  • stworzenie i prowadzenie konta na Google +, gdzie stworzymy profesjonalne konto wraz z oprawą graficzną oraz będziemy je regularnie aktualizować.

Prowadzenie kont i stron na portalach społecznościowych opiera się o:

  • tworzenie ciekawych i chwytliwych grafik oraz infografik, wraz z pełną oprawą pod kątem treści,
  • profesjonalną treść, czyli ciekawy content zawarty zarówno w infografikach jak i informacjach, artykułach lub krótkich wpisach,
  • prowadzenie pełnej, zaawansowanej kampanii reklamowej na portalach społecznościowych. Kampanie te pozwalają na zmotywowanie tysięcy nowych klientów do zakupów lub zainteresowania się ofertą firmy.